Klachten, privacy

& vertrouwenspersoon

We doen ons best een fijne en veilige plek te zijn voor iedereen. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. We vinden het belangrijk dat je dan weet wat je kunt doen.

  1. Bespreek het eerst met de medewerker
    Heb je een klacht over iets dat in de groep gebeurt? Bespreek dit dan eerst met de medewerker. In de meeste gevallen komen jullie er samen uit.
  2. Kom je er niet uit? Neem contact op met de directeur
    Lukt het niet om het probleem op te lossen met de medewerker? Dan kun je contact opnemen met de directeur. Samen zoeken we naar een goede oplossing.
  3. Gaat het over beleid? Neem contact op met de MR
    Als je klacht gaat over het beleid van de (bijvoorbeeld regels of keuzes van de school), kun je de MR (medezeggenschapsraad) schriftelijk informeren. Je wordt dan uitgenodigd om je verhaal te vertellen tijdens een MR-vergadering.

Wanneer bovengenoemde stappen niet helpend zijn geweest dan is het mogelijk contact op te nemen met het bestuurskantoor van Aves.

Vertrouwen:

Dé basis van waaruit wij werken!